JAK KUPOWAĆ - szczegółowa instrukcja

    • Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonkę "DO KOSZYKA" lub „DODAJ DO KOSZYKA”.
    • Produkt zostaje przeniesiony do koszyka.
    • Jeżeli Klient chce kontynuować zakupy, może dodawać kolejne produkty do koszyka.
    • Jeżeli Klient chce zakończyć procedurę zakupów, należy kliknąć ikonę KOSZYKA znajdującą się na górze strony lub po najechaniu kursorem na ikonę koszyka i wyświetleniu się napisu „realizuj zamówienie” kliknąć w pole „REALIZUJ ZAMÓWIENIE”.
    • Po wejściu na stronę koszyka, należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru (OPCJA ZAREJESTRUJ SIĘ LUB ZALOGUJ SIĘ).
    • Po zalogowaniu klient zyskuje dostęp do opcji takich jak np.: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie itp.
    • Po wprowadzeniu danych adresowych należy kliknąć ikonkę "DALEJ", wówczas wyświetlą się dostępne OPCJE WYSYŁKI. Po wybraniu SPOSOBU DOSTAWY należy kliknąć ikonkę "DALEJ".
    • W przypadku wybrania płatności "Zapłać przy odbiorze" należy potwierdzić wartość zamówienia klikając ikonkę "POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE".
    • W przypadku wybrania płatności "Płacę z PayU.pl" należy wybrać bank, z którego chce się zapłacić albo wystawcę karty kredytowej (Visa/MasterCard) i następnie kliknąć ikonkę "ZAPŁAĆ Z PAYU.PL".
    • Uwaga: W przypadku wybrania, jako formy płatności za towar "Płacę z PayU.pl", dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku braku otrzymania płatności na rachunek podmiotu pośredniczącego w transakcji (serwisu PayU.pl) w terminie 2 dni roboczych od złożenia zamówienia, zamówienie nie zostanie zrealizowane, a umowa zostanie uznana za niezawartą. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie i wybrać inną formę płatności. Realizacja zamówienia płatnego kartą kredytową rozpoczyna się po otrzymaniu należności za towar. W przypadku konieczności poprawienia lub zmiany sposobu płatności w "Płacę z PayU.pl" należy kliknąć ikonę "INNE METODY PŁATNOŚCI". W przypadku gdy zamówienie zostało złożone prawidłowo, należy kliknąć na "ZAPŁAĆ Z PAYU.PL".
    • Na każdym etapie składania zamówienia można je anulować zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Można to zrobić na kilka sposobów: np. poprzez klikanie w ikonkę służącą do powrotu na poprzednią stronę lub klikając na dowolną podstronę (albo produkt) znajdujący się na stronie sklepu. Zamówienie, które nie zostanie doprowadzone przez Klienta do końca, zostanie automatycznie anulowane.
    • Na podany przez Klienta adres e-mailowy zostanie wysłany e-mail potwierdzający odebranie zamówienia Klienta. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.